2012 m. gruodžio 26 d., trečiadienis

Knyga, verta dėmesio: 14.99€

Vartotojiškumas. Mada. Reklama. Rodosi, tai pagrindiniai dalykai, dėl kurių sukasi pasaulis. Knygoje į tai pažvelgiama iš naujos perspektyvos – reklamos kūrejo, saldžiai skatinančio mus vartoti, akimis. Įdomiausia tai, jog knygos autorius Frederic Beigbeder ir pagrindinis herojus - veik tapatūs individai, abu metę gerai apmokamą darba ir atsižadėję prabangaus ir sudaiktinto gyvenimo. Pašaipiai vaizduodamas savo eilinę darbo dieną, atskleisdamas reklamų kūrimo užkulisius bei prabangaus gyvenimo peripetijas, veikėjas savo paties pavyzdžiu nejučiomis apverčia gana standartinį laimingo-turtingo žmogaus įvaizdį aukštyn kojomis. Maža to, visiškai necenzūruotas turinys tiesiog pribloškia - net ir skaitę Bukowskio kūrybą susidurs su kai kuo ... gana netikėtu.


"Verčiau tegu mane atleidžia įmonė, o ne gyvenimas."


"Mano profesijoje niekas nelinki jums būti laimingiems, nes laimingi žmonės nieko nevartoja." [reklamų kūrėjas]



"Prekių ženklai laimėjo Trečią pasaulinį karą prieš žmones. Trečiojo pasaulinio karo ypatybė – jį tuo pačiu metu pralaimėjo visos šalys."



"Visi bijo žmonių klonavimo ateityje, bet jis jau egzistuoja ir vadinasi “plastinė chirurgija”."


Paveikslėliai iš andreaklarin.com ir, aišku, google.com :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą